..for disse svindlere, der tror, at vi hopper på sådan noget bavl! Jeg er ikke og har aldrig været kunde i Nordea bank, så jeg er sådan set bedøvende ligeglad med at de har blokeret mit kort!
Kære kunde,
Vi har registreret usædvanlige aktiviteter på din Nordea bank betalingskort og dit betalingskort er blevet midlertidigt blokeret.
Brug derfor nedenstående link for at gå videre og få adgang til din Nordea-bank betalingskort:
(XXXXXX)
Når dine oplysninger er blevet verificeret og bekræftet, vil du få adgang til din betalingskort.
Nordea Bank er dedikeret til at give dig maksimal sikkerhed og tilfredshed.
Tak fordi du valgte Nordea bank.
Med venlig hilsen
© 2016 Nordea
Kære Hanne.
JEG er kunde hos Nordea, men det vil aldrig ske for mig at få sådan en besked – så ville jeg også blive bekymret -, men jeg kunne forstå, hvis jeg fik en med for meget registreret aktivitet – : ). Jeg har haft banken siden jeg begyndte at arbejde på Mols-Linien i 1966, og har kun haft grund til at være tilfreds, da den var her i byen. Ny er afd. lukket, og vi skal til Grenå, hvis der er noget. Jeg har ingen rådgiver og kan ikke ringe direkte, men til et fælles, landsdækkende nr., hvor det tager 100 år og en formiddag for at komme i audiens. Det er jeg meget utilfreds med, selv om det er sjældent jeg har brug for kontakt. Men jeg har ikke de store bankforretninger, og ordner det med en intern mail til banken.
Men man skal være på vagt – jeg var lige ved at rode mig ind i en “fuser” der underskrev sig fra Danske Bank, men besindede mig, da jeg nåede til at skulle skrive kontrolnr.
God week-end fra Diana
Kære Diana – det var godt, du besindede dig! Jeg vil aldrig hoppe på sådan en “fuser” – det er jeg temmelig sikker på.
Hvis jeg engang imellem får en fristende mail (ikke noget med penge, men et tilbud f.eks.), sender jeg den videre til min “webmaster”, som altid gennemskuer den.
Jeg har også prøvet at have en bank, der først ikke havde kontanter og dernæst flyttede til Horsens, det gad jeg ikke.
I forbindelse med mit hussalg/køb blev jeg også opkrævet nogle helt uhyrlige gebyrer, så jeg skiftede til en helt anden bank – nej en sparekasse, lokalt her hvor jeg bor nu – og det er jeg meget glad for! Det er nemt, selv om jeg sjældent har brug for personlig betjening.
God weekend, Diana!