Det er simpelthen så dårlig service, man får af Post Nord!
Joh – når jeg har hentet et pakkebrev på postudleveringen (et supermarked), så får jeg omgående en mail og bliver bedt om at anmelde dem på Trustpilot – nej det får de mig ikke lokket til, for det sker jo kun, når det er sendt til afhentning.
Når det er et brev, der er sendt til aflevering i min postkasse, så bliver jeg ikke spurgt om at anmelde noget!!!
Men så skulle de også få en ordentlig skideballe!
I dag modtog jeg omsider et “maxi-brev”, helt normalt frankeret, sendt 17.nov. fra Nordjylland og altså først modtaget 11 dage senere, i dag 28. nov.!
Det var et strikkekit, købt i en webshop, og jeg nåede da at efterlyse det efter 1 uge og igen i dag. Der er ikke noget at laste butikken for, jeg kan jo se af poststemplet, hvornår de har sendt det. Men butikken kan ikke efterlyse et brev, som der ikke er “Track and Trace” på – man skal bare vente! Og hvor ser man efterhånden mange eksempler på, at det kan tage uger eller mere for ganske almindelige forsendelser at komme frem!
Men nu lå det så i postkassen senere i dag, og der er slået op til et tørklæde af det meget lækre Coast garn, som jeg ikke har strikket af før.
Jeg talte med en GLS chauffør forleden dag…han sagde de fik flere og flere breve at køre med… det er tankevækkende…